HEAL

Ostatni weekend spędziłam bardzo nietypowo, a przy okazji wyjątkowo leniwie. Nie byłam na sesji, gdyż dopadło mnie jesienne choróbsko, nie spotkałam się ze znajomymi, nawet nie przypominam sobie żebym zrobiła coś pożyteczniejszego niż wyjście z moim pupilem.

Jeżeli mam być szczera potrzebowałam takiej regenracji. Mimo iż nienawidzę ciszy i nic nie robienia to doceniłam chwilę świętego spokoju, ponieważ w końcu przemyślałam kilka ważnych dla mnie kwestii oraz odpoczęłam od codziennych problemów.

Czasami jednak warto się odizolować i nabrać oddechu, spróbujcie 🙂

Buziaki

I spent the last weekend in a very unusual and lazy way. I did nothing, I didn’t go to a photoshoot because I was sick, I didn’t meet with my friends and I can’t remember doing anything more important than walking my little dog.

To be perfectly honest I needed some relax. Although I hate silence and doing nothing I appreciated that moment of peace and quiet because at last I had some time to think about a few important issues and I took my mind off everyday problems.

Sometimes it is worth getting a break and draw breath. Try it for yourselves! 🙂

Kisses

Elwi

jacket:Zara/ sweater:Bershka/ trousers:NewLook/ bag:Michael Kors/ shoes:Michael Kors

Szczególne podziękowania dla Wiki Si za superowe foty!

instagram: @elwirciaaa

snapchat: byelwi

8 myśli w temacie “HEAL

Dodaj komentarz